Morning sunshines!

Idag är det en speciell dag med ganska mycket på agendan. Dels ska jag och resten av gruppen som står på Malmskillnadsgatan (varannan lördag) träffas tillsammans och ha en reträtt - vi ska meditera över det arbete som vi gör, kort och gott - vad kallelsen innebär. Det kanske klingar konstigt med "kallelse" i era öron, men samtidigt har jag en tro att vi alla är kallade till någonting. Vad exakt kan vara svårt att veta, men se till att lyssna! Innan mötet med gruppen ska jag träffa en bekant som ska ge mig lite feedback, också i ett ärende som gäller arbetet på gatan - bland annat vill jag kunna söka pengar för tjejernas räkning. Det ska bli intressant att höra!

Kvällen är oplanerad - och bra är nog det. Trots att jag mår tiptop är det bra att ha några timmar där inget står på agendan. Kan tipsa om en bok som heter Mindfulness i hjärnan - jag har inte läst den själv än, men tror att den är riktigt bra! Kanske att det blir min söndagskväll?

Vad ska du göra idag? Vad är det roligaste du vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback