En liten Miss & Dagen Som Sådan

Sitter och äter en macka med hummus. På okokta kikärtor. Det smakar ganska starkt och jag intalar mig själv att detta är supernyttigt. Men riktig hummus är godare. Receptet hämtar jag från en blogg som jag dagligen går in på. Ja, jag kanske ska poängtera att jag hade glömt att koka dem. Men, jag kompenserar mina mycket mastiga mackor med en fisksoppa som jag tog fram ur frysen - den är jättegod. Ni kanske minns den?

Dagen som sådan innebär jobb, skriva klart en sista del i ett uppdrag som jag har fått. Lite knepigt är det ibland och för att fokusera om och fokusera rätt ska jag alldeles strax bege mig på en Powerwalk. Den kommer att sluta vid Ica i Svedmyra där jag ska handla lite grann.

Ikväll ska jag börja med kettlebells, en träningsform som jag har testat en gång tidigare och tyckte det var suveränt bra! Passet kommer att vara på Iform som ligger vid St Eriksplan. Heja mig! Om jag har tur får jag med mig Ulliz också - så håll tummarna!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Menar du att du tog torra, hårda kikärtor till det här? För de på burk är ju kokta. :)

2010-10-21 @ 14:23:11
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Ewa Arvidsson

Är jag så dum eller förstår jag inte vad Du skriver om?

2010-10-22 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback