Gilla Livet och Lite Allvar

Några tårar föll när jag såg Änglavakt med Izabella Scorupco och Michael Nyqvist. Är lite allmänt bölig när jag är snorig. Och ganska rolig är jag också. Det kan Herr Höckert intyga när jag pratade i 180 om allt vad vi ska äta ikväll. För egentligen är det inga stora saker: lite linssoppa och sen pannkakor med sylt & grädde. Helt okej meny i Sjukstugan. Sven sa att han hade lite ont i halsen imorse. Men. Han kommer ändå. Det tycker jag är bra. Ni som inte vet vem denne Höckert är: han figurerar ganska ofta här på bloggen och är en av mina bästa vänner. En som man kan lita på i vått och torrt. Det bästa är när han kommer i sin Skoda och fixar skjuts. Fy 17 vad jag är bortskämd. Men så är det också så att Höckert är bra på att säga nej också. Så det är lugnt. Hoppas jag!

Jag fick lite extra energi efter filmen, som jag hyrde via en kod på Headweb. Så därför ska jag nu ta ansats och fixa lite i köket. Men! Långsamt förstås. Kan ju avslöja några av ingredienserna...Inspiration fick jag av denna blogg!



Kommentarer
Postat av: Dorot

Äppelpaj?

Jag har också sett Änglavakt, på bio och gråtit har jag gjort som bara den. En väldigt bra film.

Vad hittar du på ikväll?

Kram

2010-10-01 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback