Klarare än korvspad

Jag är trött. Med stort T. Jag kom redan på i måndags att jag skulle dra lite extra i bromsen. Jag har lyckats till hälften med det. Så nu stannar jag hela ekipaget. Rätt och slätt. Om du inte kände mig, kanske du skulle undra vad som har hänt. Ni som känner mig, vet att jag har mina sätt att hantera livet, och att detta är ett ytterligare steg för att leva vidare. Utan några men eller kanske:n. Bara stopp.

Det kan påverka lilla bloggen. Eller inte. För här är det ganska kravlöst, och jag delar gärna med mig, 80-talist som jag är. Imorgon har jag förmiddagen alldeles för mig själv och sen får jag besök av Maria och Klara - mina absoluta favoriter från Årsta. Hade tänkt att slänga ihop något i bakväg, med oregano - får kika hos Mollys blogg och se om jag kan hitta något! På lördagkväll är det "gatan" som gäller, ett volontärarbete med gatflickor. På söndag ska jag och Sven göra något kul! Berättar mer nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Molly

hej emilia!

du undrade om bröd med oregano. jag har ett recept som man kan ha det i :)

http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2010/09/focaccia.html



i det här brödet kan du trycka i t.ex oregano, det blir säkert jättegott :)



du får ha en fortsatt bra dag och helg. lycka till med brödet och din ledighet :) kram!

2010-10-30 @ 12:51:57
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback