Måndag - igen! En härlig promenad!

Hallå där ute! Vilken vacker dag - helt fantastiska färger som kommer fram genom solljuset. Trots att jag hade en hel del på agendan, så valde jag en snabbpromenad till Skogskyrkogården. Var ute en dryg timme. Det var skönt och behövligt. Dagens träning är med andra ord avklarad!

Just ja, en kompis till mig, Christian, är med sitt band MLVNS och låten denight med som webbjoker i nästa års Melodifestival - om ni klickar här kan ni lyssna på låten. Och tycker ni den är bra - skicka in ett sms och rösta! Det är enkelt - sms:a 139 till nummer 72211. Jag röstade kan jag avslöja!

Nu ska det bli lite lunch. Sista gången mungbönegryta, nu med lite grilloumi (ungefär som halloumi) och råris. Klockan två ska jag på kurs om trafficking - det ska bli spännande!




Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar :)

2010-10-11 @ 14:41:19
Postat av: cardamomseeds

Emilia, wyglądasz bardzo poważnie na tym zdjęciu! :) Szwedzki jest trochę podobny do niemieckiego, wynika z pippifagel :) Buziaki z Warszawy!

2010-10-11 @ 15:09:35
URL: http://cardamomseeds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback