En liten simtur senare...

Jag var och simmade idag - 40 minuter hade jag som mål. Och det gick finemang! In i bastun och sen smörja smörja med bodylotion och ansiktscreme. Sen kom hungern, tryckte i mig en banan (passade på att handla lite också - koriander, banan, rädisor och avokado) och snabbt hem. Lunchen bestod av min fina purjolökspaj, råkostsallad av rödbeta och morötter. Dressingen var gjord på olivolja, rödvinsvinäger, koriander (färsk) och salt och peppar. Om en kvart har jag tvättid, och denna gång ska jag se till att få tvätten gjord. Sist sov jag ju bort den!

Ikväll är det yoga, ska bli skönt att få vara här och nu på ett intensivt sätt. Denise Rudberg sa idag på tv:n att yoga är överskattat. Jag kan inte hålla med riktigt. Hur som helst, anledningen till att jag nämner henne, är att jag har fått låna tre böcker från Ida. Tror jag ska börja en av dem idag!

Jag lyssnar just nu på The call av Regina Spektor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback