En promenad rikare!

Man ska tydligen inte berätta vad man planerar att träna - bara berätta vad man de facto har gjort. Så. Jag har varit på en lång promenad idag. Powerwalk. Och det var skönt, trots blåsten. Snart ska jag sätta igång med ett till lass soppa. Den som jag gjorde för några dagar sen. Har en del lax kvar som jag ska använda upp! En liten brasklapp - det är inte kålrot som jag använder i, utan rotselleri!

Jag har invigt kameran! Som jag köpte igår. Känner mig än så länge nöjd - vi får se vad ni tycker! Det är skönt att kunna använda den utan att känna stress. Det är en Canon PowerShot SX210 IS. I guld. Alltså inte riktigt dårå!

Idag har det annars varit fokus på att jobba med skrivande. Det går sakta men säkert framåt. Ikväll ska jag på möte på Prostitutionsenheten. Det är vår grupp som jobba på Malmskillnadsgatan som ska dit och höra vad de har att säga. Det är alltid bra att få höra vad andra gör på området.

Jag fick en fråga om jag var nöjd med jackan - och ja! Det är jag! Den är skön, varm och jag köpte den precis i lagom tid. Hade den första gången igår!

Kan berätta att jag träffade Ulliz & Ida igår, och ett gäng till. Vi hade pannkakskväll och det var mysigt! Vänner slår det mesta!




Kommentarer
Postat av: Dorot

Det är fortfarande grönt här i Lund. Det verkar att hösten är lite seg med sina färger här nere men det blåser som det ska göra till hösten...

Kram

2010-09-27 @ 15:56:24
Postat av: Svenne

Gilla :)

2010-09-27 @ 20:53:57
Postat av: Molly

hej!

ursäkta sent svar. hoppas att allt är bra med dig och att du hade en finfin helg? :)



du undrade om agavesirapen. den hittar du i renée voltires sortiment(typ på ica el. coop) eller på hälsokost. det sägs att den ska ge en långsam blodsockestegring jag pluggar en liten kurs just nu.

2010-09-27 @ 20:59:44
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Molly

jag kom åt skickaknappen. sirapen sägs ge en långsam blodsockerstegring, fast jag använder den för att den är god och för att en del rawfoodrecept innehåller det :)



kul att du har liknande intressen som mig, gillar din blogg också, kul att jag hittade hit :)



bor du i götet? jag är därifrån, eller ja, jag bodde i norra bohuslän i 12 år och längtar tillbaka till götet.



ha en fortsatt bra kväll och vecka! kramkram

2010-09-27 @ 21:02:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Jenna

Jag ser verkligen fram emot en första riktigt höstpromenad bland alla höstens fina färger :)

2010-09-30 @ 15:51:10
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback