Intervju med Terese Sparkibaken.se

Rubriken berättar lite om min dag! Jag började dagen med lite frukost och en medveten promenad - finns så mycket att se när jag promenerar - men tyvärr så kan jag ibland vara alldeles för mycket inne i mig själv (och i huvudet!). Idag satsade jag på närvaron.

Klockan tre ungefär, träffade jag trevliga Terese (och sonen Charles som sussade så sött i vagnen!), som driver bloggen Sparkibaken. Anledningen till mötet var en intervju som jag ville göra med henne. Och på torsdag är det nästa person på gång, Lina! När artikeln publiceras kan jag berätta mer om vad den handlar om!

Efteråt var det en fredsgudstjänst i kyrkan - det var fin sång och tänkvärda läsningar. Jag funderar nu på detta med fred och vad vi som individer kan göra - hur tror du vi kan nå fred - tillsammans? Berätta gärna dina fredstankar (har känslan att Herr Höckert kommer att skriva något på temat)

Nu: te. Och i smyg gör jag purjolökspaj. Igen. Massa smör var det ja. Ibland så måste (läs: vill) man!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback