När jag prioriterar träning och rörelse...

...är det kanske inte så konstigt att jag är frilansskribent. Inte alls - eftersom det gör att jag kan få till det med träning, även mitt på dagen. Utan att stressa. Så nu sitter jag här och undrar NÄR jag ska ut och promenera. För det är ändå bra att bestämma en tid. Annars är det lätt, trots att jag verkligen tycker om rörelse, att sysselsätta sig med annat. Klockan 17.00 drar jag på mig skorna och går. En timme tänker jag mig, eftersom jag har varit lite sjuk under helgen. Det tar tid att återhämta sig!

Så, nu mellan klockan 16-17 ska jag jobba vidare med en artikel. En timme kanske låter lite - men jag är effektiv när det gäller! Nu har jag precis gjort en fisksoppa som blir dagens (och morgondagens) middag. Ska skriva ihop ett recept senare!



Kommentarer
Postat av: Molly

låter som du har ett intressant och roligt jobb :) kul att vara skribent :)



förresten, tack för din fina kommentar och ditt tips om hudvårdsprodukt, ska kolla efter det.



du undrade om vem jag är. jag är en helt vanlig tjej med intresse för fysisk som psykisk hälsa. jag har än så länge läst en kurs i nutrition och en i stressfysiologi, men mitt mål är att bli något med inriktning mot psykologi/hälsa :) det finns inget skrivet om mig, men du får gärna mejla frågor så ska jag svara så gott jag kan :) jag hade tidigare en lite beskrivning på min blogg, men jag tänkte göra en ny.



ta hand om dig och tack för en bra blogg. kramar

2010-09-23 @ 19:01:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Dorot

Heja Emilka! Heja!

2010-09-23 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback