Den där känslan att jag måste UT. Och springa.

Om cirkus en timme börjar yogan. Som jag längtar. Har laddat med två ostmackor och en himmelskt god smoothie på jordgubbar och banan. Satt en stund och funderade på om jag ska jobba den sista halvtimmen. Men det blev ett nej. Däremot är det inte omöjligt med ett litet kvällspass senare. När jag är yogad, grundad, jordad och allt det där. Jo, det kan bli riktigt bra. Sitter (läs: ligger) i sängen med yogakläderna på och tycker om livet. För oftast gör jag nog det. Ibland är jag lite tjurig och gnällig. Botemedel är oftast då: mat.

Men. Idag kom det över mig. Jag måste UT. Det var nästan så att jag höll på att strunta i min telefonintervju (yeah right). Jag satt som på nålar. Och ville bara ut och springa. Det tredje passet denna vecka. Kvart i fyra begav jag mig. 3 minuters gång, 3 gånger 8 minuters löpning och 3 gånger 1 minuts gång. Ni inser att jag är uppe i 24 minuter?

Det kändes bra. Flåsigt: ja. Men bra. Nu ska jag inte springa mer den här veckan. Kom på att det är megamycket träning den här helgen. Ska på träningsläger à la Blogger Boot Camp. De tre passen som jag har på lördagen är: Body Combat, Tribal House och ett utomhuspass. Söndagen bjuder också på träning - så det blir en hel del! Måste se till att ladda batteriet på kameran! Tydligen är det en namnlappstävling också... Jag har en idé som jag vill förverkliga på fredag. Med allt annat som ska göras!




Kommentarer
Postat av: Jenna

vad härligt att du har spring i både kropp o sinne! efter helgens mega tröningsfest ska jag oxå ta mig utomhus till löparspåren mer :)



Mitt största problem just nu är det där med namnskylten... kreativiteten är på noll och tankarna far iväg ngn helt annanstans!



Söndagens pass behövde inte bokas så du tänker rätt. Alla går på samma!



Kram

2011-04-13 @ 18:50:59
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback