En Påskhelg med inslag av Vår

Man skulle kunna tro att det är måndag. Men så är det tisdag och vardagen har kommit tillbaka. Lite välkommet, på ett sätt. Men jag utformar vardagen lite annorlunda, för att återta lite av den energi som så hastigt försvann under denna helg. I ärlighetens namn är jag trött. Sådär att jag inser mina begräsningar. Än en gång. Fick en förmaning av en god vän. Och jag lyssnar.

Har tagit en hel del foton under dagarna som gått. Men lite några ord om helgen!

  • i fredags hade jag gatan - vi var fyra som var ute, och det gick bra!
  • i lördags hängde jag med dig. Var bland annat på Budo&Fitness, och ångrade att jag inte köpte en Nike-top som var i min storlek, kostade endast 100 pix. På lördagskvällen var det Påsknattens mässa, den vackraste mässan på året!
  • i söndags sov jag länge. Fick en kram som var efterlängtad. Klockan 15.00 kom pappa, min syrra & Höckert. Vi åt linssoppa, gott bröd och fick i oss lite tårta också! Hängde på gården i solen en halvtimme. Kinga kom vid halv sju och vi hann umgås lite, mysigt!
  • söndag: en timmes mässa på förmiddagen, sen en träff med mamma och sen häng med Ulliz & Ida i parken. Elviz var med - se vilka härliga bilder!!



Kommentarer
Postat av: Petra

verkar som en bra helg :) Och kloka ord du tar till dig, klok som du är.

2011-04-26 @ 13:27:06
URL: http://petra.livskick.nu
Postat av: Tommy Arvidsson

Tack Emilia, Sven & Monika för en trevlig dag, med god mat, fina presenter och ett stimulerande umgänge.

2011-04-26 @ 13:45:52
Postat av: Dorota

Härligt det ser ut :)

Kram

2011-04-26 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback