Lyckofabriken: Få spendera tiden med någon du tycker om

Enligt lyckoforskningen mår vi bra av att ha meningsfulla relationer, att njuta av dem och vårda dem. Så jag tänker att det kan vara ett bra sätt att spendera fredagkvällen så - då kan jag inte säga att har struntat i min egen lycka. Andra saker som tyfligen är bra är att hjälpa andra. Vet inte om jag har gjort det idag? Det var någon som ville att jag skulle maila över en grej, och det gjorde jag - det räknas, eller hur? Få se nu, vad mer kan jag göra för att påverka lyckan? Motion! Ja, det var också en sådan grej som var med på listan. Och jag menar, fem pass på en helg - det klassas väl ändå som motion i kvadrat.

Nu har mitt sällskap kommit. Som jag tycker om. Så det är full pott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback