Så här en onsdag...

Efter helgens träning är det klart att många texter på bloggen handlar om just... träning.


Men just nu behöver jag få en struktur och planering för denna onsdag. Jag skriver dagbok ibland - for my eyes only, men kan avslöja att jag kommit fram till följande: jag mår bra av motion, jag mår bra av regelbundna mattider och sen mår jag bra av att få vara lite andlig. Gillar att ha städat omkring mig också. Tre-fyra grundpelare. Ibland när jag är stressad, sitter och knådar en text eller ska sälja en artikel, så är det skönt att tänka - "det här är inte det viktigaste i mitt liv" - även om jag vill göra bra ifrån mig. Det blir oftast att jag slappnar av lite, och resultatet: gör bättre ifrån mig. Press är alltså inte alltid bra. Distans är bättre!

Onsdagen bjuder på några timmar och dem vill jag använda till att:

  • köpa biljetter till Umeå samt betala in avgiften till Vårruset
  • skriva en faktura och skicka iväg
  • se över mina artikelidéer och köra lite säljmail
  • löpning - ett absolut måste!!
  • städa

Utöver det kommer ett besök till kyrkan vid 16.00

Onsdagskvällarna betyder yogatime med Janne! Bor du i Stockholmsområdet kanske du vill testa nu på onsdag eller torsdag? Halva priset på drop-in! Läs mer på Jannes sida.




Kommentarer
Postat av: Jenna

Hoppas du fick en skön löptur? Jag inledde träningsveckan idag med lite spinning och styrka. Träningsvärken har till slut släppt sen i helgen!



Har svårt för att släppa bootcamphelgen när varenda blogg nu kryllar av härliga bilder och recensioner!



Önskar dig en riktigt härlig Påskhelg Emilia!

Kram

2011-04-20 @ 21:26:11
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback