Träningsveckan - hur tänker jag?

Dagarna går - det är redan onsdag! Och ingen träningsplanering? Vad hände?

Inget har hänt. Jag har bara bromsat på den fysiska aktiviteten. Det behövs, min kropp talar till mig. Vilodagar innebär inte att jag inte rör på mig. Bara att det är lite mer sporadiskt. Igår blev det en timmes promenad från Kungsholmen, till stan. Imorgon blir det yoga. Saknar löpningen, men som sagt, jag väntar några dagar. Kanske blir det ett pass imorgon, eller på lördag.


Lyssna på kroppen

Yoga

Löpning 1-2 ggr




När jag är lite ofokuserad brukar städning ligga nära till hands. Numera har jag ett rent och städat badrumsskåp. Bjuder på lite bilder!









Ska iväg och träffa G och hunden Knatte! Tar med mig kameran! Det blir nog en promenad. Och det vankas kladdkaka!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback