Träningsveckan inleddes med...

Training for runners. Jag har tränat ett av årets förmodligen tuffaste pass. Och det som gör mig extra glad är följande: jag tror mig veta att jag KAN mer än vad jag TROR. Många "tror" och "veta" i samma mening. Hur som helst, jag vill inte avslöja för mycket - det kommer en artikel inom kort (som jag givetvis länkar!). Sitter nu hemma med darriga ben, och glad över att det är måndag (jag vet att jag är lite väl positiv ibland).

Och då var det dags att planera veckans träning. Först en kommentar till förra veckan. Jag hade planerat in fyra löppass, men det blev tre. Alla gick bra och jag klämde även in ett corepass. Yogan ställdes in på grund av nedkommen bebis, så jag och Svenne umgicks, som ni kanske vet. Sven är som sagt vännen i mitt liv. Märker nämligen att det trillar in lite nya besökare. Och då kan jag ju inte namedroppa åt höger och vänster! Så sammantaget: 3 löppass, 1 corepass. Jag har fått tipset att inte hoppas över de löppass som jag inte hinner med under veckan, utan istället köra

Denna vecka är målet

Måndag: Training for runners: check!
Tisdag: Löppass 1
Onsdag: Yoga
Torsdag: Löppass 2 + core (ev yoga nummer 2)
Fredag: vila
Lördag: Löppass 3 + core
Söndag: om jag känner sug - löppass 4 - annars vila


På söndag ska jag föreläsa! Och här hittar ni programmet för hela dagen!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är SJUKT DUKTIG!!!!! Längtar tills vårruset! (Kan ju iaf powerwalka runt). :P

2011-04-04 @ 21:40:14
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: linn

Vilken härlig träningsvecka :-)

2011-04-13 @ 19:07:23
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback