En sån där dag

Nej. Jag skrev en mening. Och den försvann. Jag borde ha som vana att skriva inläggen i ett open office dokument, och sen klistra in det. Men nu testar jag igen.

Det är en sån där dag. Där allt går lite trögt. Där tangenterna inte lyder fingrarna. Där rastlösheten ger sig till känna. Jag som brukar gilla måndagar känner bara ett stort NEJ till allt. Det var nästan tråkigt att spela tv-spel (och resultatet blev därefter) och jag vet att så här kan det inte fortsätta. Jag är hemma hos fröknarna L och är hundvakt till världens bästa kille, Elviz.

Jag vet också vad som kan ändra på detta, detta nej-tänk. Det gäller att fixa till det på insidan, på tankens nivå. Jag vet ju vad jag ska göra, i almanackan står allt det viktiga. Så nu tänker jag titta igenom mina papper. Lyssna på någon pepp-musik. Och sen, ta mig 17, så ska jag se till att skaffa mig en bra dag!




Frukosten idag


Det är något visst med att planera

Jag gillar att förkovra mig när det gäller skrivande...




Saker att se fram emot

Bygga min kökshylla
Gå på Scandinavien Sport & Fitness Festival
Yogan börjar - äntligen!!
Kanske börja träna - var kommer att avslöjas inom kort!
Springa Topploppet
Kanske få besök av Dorota! (hoppas hoppas!)
Allt för hälsan i november
Återträff med konfagruppen





Om du vill peppa mig lite, så skriv en rad i kommentarsfältet!

Kram

Emilia
Kommentarer
Postat av: Dorota

Heja Emilia! Du är sååå duktig vännen!

2011-08-15 @ 20:14:29
Postat av: Svenne

Lite pepp från mig kommer nu: pep

2011-08-15 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback