För att göra saker och ting lättare


Kan jag till exempel gå till Javasavi, dricka latte och låtsas vara lite mogen med en bok



Att fota är inte bara roligt. Det är att avleda sig själv. Det behövde jag idag



Så det blev en del sånt här. Jag gick runt idag i fem timmar. Eller nåt.



Jag tyckte om det jag såg. Kunde andas till slut



Tänkte att ett bad kunde varit trevligt. Men tänkte bara



Hittade tre glada män på stan. Jag log. Det gjorde han med



Efter ett kyrkobesök gjorde jag Skeppsholmen & Kastellholmen. Det var fint



Jag vill drömma om vatten inatt. Inte om dig



Kom hem och tyckte att det var dags att sluta älta



Så jag avslutade med en sån här







Förstör inga minnen, du vill inte se mig så här
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback