Gardell fick mig att skratta. Litegrann

Himla trevligt i Vitabergsparken. Men så mycket folk att vi klämde ihop oss tre personer i gången, det var hysteriskt ett tag. Men är vädret rätt och artisten Jonas, ja, då kanske man inte ska förvänta sig något annat?

Pajen jag gjorde fick klart godkänt (vi hann i princip äta upp den innan kameran kom fram) - den ska jag göra igen, när min morfar kommer nästa vecka! Maria hade med sig lite rosé också!

Nu är jag så trött att jag bara ska tvätta ansiktet, och sen ska jag lägga mig. Jag har föresatt mig lite för mycket den här veckan. Men jag ska hitta luckor för att bara andas - var så säker på det!






Tack Maria & Åke för det utomordentliga sällskapet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback