Kyss Mig - en lördag med Bio

Jag hade en skön dag hemma igår. Hann fixa lite här hemma. Det är väl något meditativt att flytta saker från ett hörn till ett annat. Hur som helst. Jag har varit sugen på att se Kyss mig som går på biograferna. Så jag tog tag i saken, ringde Herr H. Och beställde biljetter. Sju-bion fick det bli.




Väntade på café Barista i anslutning till bion



Fick sällskap av en mycket god Ceasarsallad



Herr H kom och vi drack vatten ur majsmuggar



Linslus 1 & 2


En trevlig kväll fortsatte på Söder


Samtal efter samtal



Hann titta på folk. Och klicka lite foton



Götgatan by night




Snart är jag helt avgiftad
Kommentarer
Postat av: Kinga

Himla fina ni är!

2011-08-21 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback