Om man skulle ta och vara lite tacksam

Ibland behöver vi påminna oss själva. Jo men faktiskt. Det är lätt att grotta ner sig i gammal skit och sen frottera sig iden. Kom igen nu hörrni, låt oss tacksamhetsbomba oss själva. Här kommer mina, utan inbördes ordning:

  • Tacksam för mina vänner - de gör att varenda heartache slipas bort!
  • Tacksam för att jag har fått gå i skolan och lärt mig att skriva!
  • Tacksam för min lägenhet, här vill jag leva och bo. Alltid
  • Tacksam för mitt företag, som gör att jag kan göra saker i min takt och på mina villkor
  • Tacksam för min kropp, som bär mig
  • Tacksam för att mitt hjärta känner, både sorg och glädje
  • Tacksam för alla spännande möten med människor
  • Tacksam för mitt matintresse, food rules
  • Tacksam för yogan - yes! Kundaliniyoga is the schizzle. Klicka här om du vill se var jag yogar!
  • Tacksam för löpningen!
  • Tacksam för min tro!

Jag har precis kokat kikärtor, som jag hade blötlagt igår. Mums, vad goda de är. Nu ska jag fundera på någon härlig gryta med massa bönor och grönt. Jag har kommit in i en matlagarfas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback