Pryttlar från Uppsala

Som jag skrev tidigare hittade jag en massa roliga saker i Uppsala, bland annat på SLU, där jag jobbade i torsdags. De håller nämligen på att rensa i sina gamla lokaler, och då var det fritt fram att leta bland labgrejerna. Och jag hittade några saker, bara att jag ändrade användningsområde. Ja, det är bäst att ni får se. Sen fick jag ett överkast också. Och sen lite nytt också, men det köpte jag i veckan i Stockholm.



Mest nöjd är jag med de här - små miniljusstakar till värmeljus. Gillar att de är numrerade



Och till vänster - ytterligare användning för värmeljus. Och sen tll höger: lådor till förvaring



Ett överkast från barndomen. Typ säkert 25 år gammalt. Himla fint



Den här lyktan kommer hängas på konsoll i hallen. Gillar! 99 pix



Nu blir jag ju hemskt nyfiken. Men håller i mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback