So they say that life continues...


...och det gör det. Livet fortsätter. Med te, med vänner, med ömsom sorg, ömsom glädje. Det vackra i livet är helheten, till och med när hjärtat har gråt i sig. Just ikväll är jag nöjd. Ni kanske vill veta varför?



Jag fick umgås med världens bästa kille hela dagen. Måndag och tisdag bokade!


Det här fick vi se tillsammans - jag gillar öde bänkar


På kvällen kom Sven över. Vi åt glass och melon. Bland annat


Sven funderade över vilken film vi skulle se...Det blev Delicatessen - väldigt bra!


Jag är trött nu. Och satsar på att lägga mig. Jobbar på drömmarna.


Men det är klart. Att jag minns. Men jag jobbar på Glömskan



Daj mi spokoj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback