The Djurgården by Emilia & Sven



Jag var, till all trots, redo att göra Djurgården osäker ikväll



Skuggorna var redo att äntra det nya livet. Vem visste vad som väntade...



Jag vill våga fota människor. Jag började med ryggar. Temat för kvällen därav: kärlek



Dessa två vågar jag fota. Där behövs inget mod. Jag fann mig själv än en gång idag.



Satt på den här bänken och hade vattenpaus. Jag hittade något...



Jag ville rista in mitt trasiga hjärta...



Men hittade istället en snäll fotograf som kunde tänka sig att bli fotograferad



Jag fick också vara med. På en bro. Blommorna luktade gott



Jag upprepade flera gånger: Det här får vi inte gå miste om...



En till kärlek. Och jag fotar. Trots avstånd känner jag mig osäker...



...



Sökes: liten fot



Finn två konduktörer i ett träd. Det gjorde vi



Hon visste någonstans var slutet befann sig

Kommentarer
Postat av: Jenna

Härlig djurgårdsdag! jag har också fått upp ögonen för att fota och funderar på att köpa en enklare systemkamera. Ngn lätt instegsmodell misstänekr jag funkar för en newbie som mig :) Vad fotar du med?



Jag har också tänkt att springa Topploppet men inte anmält mig ännu, och har inget lag. Är du med i ngt lag? Jag hade tänkt mig både midnattsloppet och tjejmilen men så visade det sig att vi åker bort båda helgerna...

Hoppas du får en riktigt skön helg Emilia!

Kramar

2011-08-05 @ 07:15:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback