Tyckeri, tyckera

Det finns stunder där jag finner mig själv ganska fantastisk. Jo så är det.

Det finns stunder då jag undrar vad det var som fick dig att missförstå mig. På alla punkter.

Jag undrar ibland. Ganska ofta. Vad det är som gör att jag klassas som "en bra person"(??). För ni ska veta att jag är gräsligt trött på det. Jag vill inte bara vara bra. Jag vill vara den som får ditt hjärta att slå lite mer än vanligt. I leave this heartache to the angels

I alla fall. Idag är jag fantastisk av flera anledningar:

  • för att jag städade köket i en vändning. Det luktar gott där.
  • för att jag i princip har skrivit klar min synopsis. Och klockan är inte ens ett
  • för att jag bokstavligen sprutar ut artikelidéer
  • för att jag värderar min önskan om kärlek högre än din påverkan på mig. Vilket är på tiden.
  • för att jag verkligen, verkligen uppskattar livet. Och de små sakerna.

Jaha, jag tänkte fortsätta vara fantastisk. Tänker du?

Här får ni lyssna på lite glad musik (spotify)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ÄR väldigt fantastisk! Och jag känner mig lite mer fantastisk än igår, så det är nice. :)



KRAM!

2011-08-05 @ 13:27:07
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback