Vardagen. Tillbaka

Ingen kanske lade märke till det. Men det gjorde jag, på ett skönt sätt. Ja, att semestern var slut i måndags.

Jag fortsätter att njuta på samma sätt, men klämmer in lite jobb emellan. Det var längesen jag hade en sån ledighet att jobbet inte fick ta någon plats alls. Det var någon korrigering som skulle göras på en av mina artiklar under ledigheten, men annars har jag varit så ledig som det bara går!

Nu är jag igång igen. Satt både igår och idag med hjärnan utvilad och kreativ. Filar på idéer och jobbar med sälj. Det är mina styrkor. Ja, skrivandet också förstås! Sen är jag grymt bra på att ta pauser. För att få igång mig själv kan ett sätt vara att blogga, eller att springa, eller ta en kopp kaffe....

Sen försöker jag sköta mig också - även om bokföring är lite trist, så måste det göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback