Lite jobb. Det är något jag gör ibland. Jobbar alltså :)

Det är inte lätt när Dorota frågar om jag bloggar. Då loggar jag genast in! Parallellt med det är det jobbmail som ska skrivas. Sen ska jag titta på Jakten på Lyckan. Har startat lyckan här hemma med lite choklad (tack Janne!) och funderar på hur pass bra det är att gå omkring och lukta cosmopolitan. Det är en bodylotion från Bodyshop som jag har köpt (men inte under det namnet - det är min tolkning). Den gör att jag luktar som en god drink. Jag bestämmer mig för att gilla det och samtidigt smeta in läpparna med mitt chockrosa lypsyl från Hello Kitty. Konstigt nog lämnar den ingen färg. Men mina läppar luktar barbiedocka. Eller möjligtvis My Little Pony. Nog om luktsensationer. Mera jobb - här det senaste!




Kommentarer
Postat av: Kinga

Du är så duktig!

2011-02-08 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback