Måndag i Vitt. Söndag i Blått. Kärlek i Hjärtat

Det var en speciell söndag igår. På kvällen, efter uppmaning i en bok som jag läser, mediterade jag över några aspekter i mitt liv. Jag vet inte om jag blev klokare för det. En förändring är ändå välkommen, jag tycker om när jag får nya perspektiv på saker och ting. Så jag jobbar på att få ett nytt perspektiv helt enkelt. Under 2006 gjorde jag en omvälvande resa, och det var fantastiskt att uppleva sig själv. Igen.

Min söndag bestod av:

*sova ut
*en dryg timmes promenad i ljuset
*städade kylskåpet
*engelska mässan (vad var det som hände där egentligen?)
*Solsidan
*Sherlock
*läsa

Idag har jag kommit upp och jobbat en timme. Nu ska jag äta en till frukost och sen gå ut och gå ett tag. Ikväll ska jag få besök av dig, och det gör mig glad. Bara sådär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback