Planering är A o O. Eller?

Den spontana Emilia sitter och slår på tangentbordet. Läser bloggar, skriver själv, funderar, hittar vinklar, får ta emot ett nej från kund, dricker kaffe, och läser lite till. Jag har fått stränga förhållningsorder om att läsa klart en bok idag (ja, det är en person som inte hör samman med jobbet, så oroa er inte) så därför inser jag att det är dags att planera resten av dagen. Jag tänker så här

14.30-15.30 Läsa en bok som är stommen till en artikel
15.30-16.30 Stöka runt
16.30-17.00 Slänga ihop en pdf till en kund
17.00 Äta middag nummer 1
18.00 Hämta paket på posten och handla nödproviant till efter träning. Typ keso och en frukt
18.25 Gå till Skanstull, för att få lite kondition inräknat
19.30-20.30 - ett hårt kettlebellpass där jag ska svinga en tolva så mycket som jag orkar
21.00 Äta middag nummer 2

22.45 - släcka lyset! Och tycka att det skulle vara mysigt om du låg bredvid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback