Egotid. En. Emilia

Det går bra. Men nu är jag lite rastlös. Då har jag ändå en timme kvar. Jag har läst, skrivit dagbok (jo, jag gör det också), duschat, tvättat håret, filat naglarna. Druckit te och ska snart äta frukt och kolla klart på Armageddon. En gammal film, som jag minns att jag har sett. Men ändå ser jag den i ett annat ljus just nu.







Mjukare famn får man leta efter. Vackrare händer finns inte. Ömtåligare hjärta än mitt, kan vara ditt. Lycka kan gå hand i hand med tårar. Ändå vill jag stanna i detta tillstånd. Någon sa att reflektion är viktigt. Men hur gör man när ögonen beslöjas av ett annat skimmer? Där reflektion försvinner med ett andetag.


Frågor som ställs av ung kvinna, någonstans i Världen
Kommentarer
Postat av: Molly

hej emilia!

vad kul att du testade den :)



jodå. jag har fått en bra start på året :) du också hoppas jag!? du undrade vad jag ska göra i vår. jag vet inte riktigt än. jag hoppas iaf att det blir någon resa utomlands till somamren :) själv?

kramar

2011-01-11 @ 19:09:04
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Kitchi

Härligt med egotid :)

2011-01-11 @ 20:44:53
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback