Jag och Melissa Horn

Svisch säger det här hemma. Jag har redan:

* gått upp - fick en väckning som gjorde mig glad!
* ätit frukost med ett bröd som jag tycker är jättegott - Äntligen från Pågen. Det intogs med tunn kokt skinka och sötstark senap
* druckit två koppar te
* fyllt i en preliminär självdeklaration - åh, är ruskigt nöjd!
* diskat iväg litegrann
* hunnit känna lycka

Men nu är det en hel härlig dag framför mig. Och jag måste säga att det känns härligt att lunchen och middagen redan är färdig! På Mollys blogg hittade jag ett recept på torsk som blev dunderbra. Istället för currypasta, använde jag mig av en halv chili och lite lime & pepparkrydda från Santa Maria. Serverade med mango och ris. Och den ska bli dagens lunch. Igår blev det räkor till middag. Som jag snabbmarinerade i lite sweetchilisås. Stekte upp i olivolja och tomatpuré, och lite ris. Serverade med en apelsin- och avokadosallad.

Okej. Vad är fortsättningen på dagen?

* kontakta en cykelhandlare (och det ska jag göra nu nu nu - för jag har skjutit upp det)
* fixa, trixa här hemma. Imorgon kommer två finfina tjejer hit - Maria & Klara
* baka bröd!
* bokslut
* tänka på dig







Ni kanske undrade hur egotiden gick igår? Det kommer mera.....

Om det är lättare att falla, med ena foten utanför
Kommentarer
Postat av: Viccy

Sv: Ja, det är ett stort intresse för mig, och likaså träning.



Jag pluggar på karlstad idrottsgymnasium, vad sysslar du med? :)

2011-01-12 @ 12:04:35
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback