Onsdagsfokus & nya dojor

Egotid skulle vara lite i fokus denna vecka. Och det har gått ganska bra, både måndag och tisdag. I måndags var jag ju hemma hos Ulliz och spelade tv-spel, vilket var både kul och avslappnande. Igår tog jag mig tiden att ligga och vila lite på eftermiddagen. Och idag har jag planerat att ego-a mellan 18.30-21.00. Det känns minst sagt bra. Och det innebär att jag väljer bort annat. Vid varje val, väljer du bort något annat.

Idag var det fokus på en intervju och det gick bra - var ute åt Nackahållet och hälsade på en kvinna som ska vara med i ett reportage som jag gör. Vi hann prata lite annat också, och familjen bodde jättefint. Efteråt tog jag mig till Nacka Forum och hittade ett par skor som jag slog till på. Var lite orolig att jag valt för små skor, men de passade faktiskt. Men ska inte haka upp sig på storlekar. Ska fota så att ni får se! Sen handlade lite matvaror och åkte hem för att laga lite mat. Nu har jag fått i mig middag, det blev ett torskrecept som jag har gjort tidigare. Till efterrätt blev det glass, min favorit Häagen Dazs Strawberry Cheesecake.

Imorgon ska jag åka med sällskap till IKEA och fixa lite saker. Men först ska jag träffa Maria & Klara, och jobba lite grann (eftersom jag prioriterade ego-tiden idag, så har jobbet fått prio imorgon...)







Har ni lyssnat på Robyns indestructible - acoustic version? Galet bra! Ska försöka lära mig att lägga upp spotifylistor...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback