Bloggen 3 år!!

Oj. Nu har det gått tre år sedan min blogg föddes. Inte kunde jag då ha vetat att den verkligen skulle vara med nästan hela tiden. Jag har haft kortare bloggpauser, men jag tror aldrig att det varit mer än en vecka.

 

Varför bloggar jag då? Det finns egentligen inget enkelt svar. Bloggen är en ventil, som en dagbok. Men ofta också fiktiva berättelser (då kursiverade). Träningen har också fått sin del här på bloggen, där jag gärna delar med mig av både fram- och motgångar. Recept kommer med jämna mellanrum (ingen kan väl ha undkommit min linssoppehysteri?) och även tips på böcker och musik. Mitt företagande skrivs det om ibland, publiceringar av mina artiklar kommer upp för inspiration till er andra! Vardagsbetraktelser är nog det vanligaste. Kanske något om min yoga eller det mest underbara jag vet: vara med människor som jag älskar! Gärna med någon bild förstås!

 

Sen är bloggen en fristad där jag får skriva vad jag vill. Det är en frihet som jag uppskattar. Jag har en enorm skrivlust, på kvällarna kan formuleringarna komma av bara farten, och helst skulle jag då vilja sätta igång! Skriva är underbart, skriva är frihet, skriva är kärlek!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Även om jag är otroligt dålig på att kommentera så måste jag bara få säga:



Din blogg motiverar mig!



Duktiga du.

2011-07-02 @ 18:26:49
URL: http://blogg.topphalsa.se/lillmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback