Härliga dagar fortsätter - nu i Linköping!

Åh. Ja just ja. Livet är härligt, även om jag förflyttar mig lite mer än vad jag är van vid. Så nu befinner vi oss i Linköping (våra facebook-konton går varma av alla uppdateringar). Vi hann även med ett stopp för lunch hemma hos Martins päron i Oskarström, trevligt och välbehövt. Här äts det regelbundet, vilket är min melodi!

Igår hann vi äta sushi (mat, mat, mat) och kolla lite hur det fungerar med bussarna. Jag ska ju hem imorgon! Sen sov vi alla tre på hotellet. Men det var varmt, så både jag och Dorota var lite trötta efter dålig sömn. Men hotellfrukost är minst sagt trevligt!



Idag har det varit Linköping för hela slanten. Hittade mina skor som jag letat efter, på ecco! Till halva priset - så det var ju välkommet! Dorota köpte ett fint armband, och Martin köpte strumpor. Vi hann se Trädgårdsföreningen också.






Lunchen intogs på Linds Café och Konditori. Bakad potatis med skagenröra sörrö. Mycket gott och kaffet var ju efterlängtat. Det är så man lever. Bra liksom.




Planen nu är att åka Bergs slussar. Och kanske spela lite yatzy senare. Jag och Martin har vunnit var sin gång, så nu är det Dorotas tur!

Kram på er! Och kram till dig, trots att jag inte kan bestämma mig för om jag ska sakna dig eller inte...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback