Jag & Kinga - den bästa kombon

- Bor du på 103:an?
- Fniss... Nej, 31:an
- Ja, men kom hit då, jag orkar inte bära mina väskor
- Kommer!

Här sitter vi. Jag med ett skickat sms och hjärtat vibrerande av längtan. Efter vad kan man ju undra? Jo efter ocensurerade samtal. Och där är Kinga bäst. Hon vet precis vad hon ska säga för att jag ska få perspektiv. Och att jag har rätt att känna precis som jag känner. Ocensurerat. Vi har käkat kyckling med banan, curry och creme fraiche. Morgondagens lunch kommer bli piroger. Så Polen har ännu inte lämnat dessa hjärtan!

- Jaa - åh!

Det är Kinga. Jag är kvällens DJ och hon är nöjd - vi spelar Melissa Horn för hela slanten. Om två dagar drar vi! Vi laddar kan man säga. Och har det alldeles underbart. Himla skönt att bara vara. Ihop med dig, Kingus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback