Jag vet

Är ju totalt inne i Melissa-mode just nu. Låtarna avlöser varandra, och tankarna kring texterna likaså. Livet är ganska vackert ändå. Med grumliga linser inser jag någonstans att jag är väldigt trött. Och samtidigt glad.

Och! Jag har klivit mig själv en bit närmare idag. Det finns en sanning, som jag tror att jag inte känner till. Men så är inte fallet. Jag blundar för den, det är vad jag gör. Så nu är jag klokare. Frågan är vad jag ska göra med detta klokskap. För det bör omvandlas i handling. Jag tänker inte låta mig såras igen. Jag tänker stå på fast grund. Detta är kopplat till mitt inlägg igår, där jag skrev om det hårda livet för singlar. Hur förbannat trött jag är på spel och kärlekslöshet. Det ska finnas tid att känna fritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback