Jo. Ibland är det bara att Buga

Åh. Det är så härligt att hitta texter på nätet som verkligen berör. Så galet bra är detta.

Den tysta massans ondska - ser du något orätt - blunda för f-n inte!!

Annars då? Knaprat lite gott till min andra kaffe och förbereder inför Kingas ankomst. Har manglat samtliga lakan, påslakan och kuddmojänger (örngott). Tydligen är det "farmorsvarning" på mig. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang?

Har funderat på om livet kan bli bättre än så här, eller om jag ska nöja mig. Drömmer om att lägga mig och läsa lite, men vet att den rastlösa själen behöver annat. Men drömma kan man alltid.

Vet du - ja du som har tagit anspråk på mitt hjärta - jag blir inte klokare än så här: vill se dig snart igen.

Här kommer en bild på mig och Herr H - som ringde i rättans tid igår kväll och sa några tröstande ord. Du är så bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skickar en stor varm kram!!

2011-07-11 @ 14:54:46
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback