Mopplig & Annan lycka

Sprang i 30 minuter idag - så skönt och välbehövligt! Ökade ibland takten och inser att jag måste berätta för mig själv att jag faktiskt är stark. Jag tror jag är programmerad till att tro att jag är lite småsvag, att jag inte orkar. Men det är ju inte sant!

På vägen hem hamnade jag i total lycka. Lyssnade på ett program (klicka om ni vill lyssna - den första delen verkar sakna en del, men författarna pratar om passion och innerlig vänskap) och fick mig så många tankeställningar att jag blev alldeles glad!

En lycka som jag saknat är att ha en stång som fungerar till moppen som jag köpte för ett tag sen. Så idag blev det ett besök på Clas Ohlson och jag kom hem med min nya moppkompis! Mycket bra!

Lunchen får ni också på bild - gjorde än en gång zucchini, lök i soja (stekta i lite olivolja och rapsolja), till det tortellini med fyllning. Ja, livet är precis som det ska vara idag!






Födslovåndor. Vet inte hur lång tid det är kvar. Men själen vrider och vänder sig därinne, i bröstet. Väntar på ankomst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback