Något gör att man vaknar till










Jag har försökt att formulera den rörelse som är i mig. Något händer. Vad är osäkert. Men något är det. Intressant.

Dagens stora bedrift och lycka var att vandra runt Djurgården. Det blev stopp för (dyr) lunch och senare kaffe. Vattnet gav oss sin doft, och djupa andetag togs. Fantastiskt på alla sätt. Kul att få dela detta med Herr H!

Vi avslutade med att se Harry Potter. Det gick bra, med tanke på att det var 3D. I don´t like 3D. För då mår jag illa. Men som sagt - idag gick det bra.

Nu dags för te och rostmacka med ost. Det blir min middag. Imorgon ska jag laga lunch till mig och min syster. Då kan det vara bra att handla lite. För det har jag ännu inte orkat med.

Håll utkik på bloggen, för från och med idag inleds en speciell vecka...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback