När man är tyst händer Saker

Jag har börjat vilja saker. Typ grejer jag vill göra. Det rycker i hela kroppen. Men just nu vilar jag efter en lunch med gazpacho och två äggmackor. Det var väldigt mumsigt. Och har numera två majonnäsfläckar på min fina, nytvättade klänning. Så går det när man har lite bråttom. Köpte en fiffig tvål i Polen som jag ska testa på några plagg. Den ska tydligen ta bort fläckar. Hoppas, hoppas.

Things I would like to do
Fixa en vit kökshylla så jag kan lägga upp kokböckerna och andra fina saker
Städa på alla möjliga ställen
Tvätta bort fläckar på mina klänningar
Göra ett bröllopskort
Ringa dig
Ändra min bloggdesign
Måla akvarell (längesen sist!)
Laga lite kläder
Baka en cheesecake
Köpa en systemkamera


Näe. Om man kanske skulle ta och göra nå´t.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback