Möhippa. Pirr i magen. Och att vara mig.

Oj oj oj! Vilken fredag och lördagsförmiddag - minnen för livet! Jag fick umgås med bästa Ulliz och Emily, under 24 timmar. Ovetandes om vad som väntade på ett mediaträningsmöte, fick fina Emily en överraskning utöver det vanliga! Jag och Ulliz hade planerat länge - och vilka härliga dagar vi fick. Det började med en kidnappning, och slutade med en härlig frukost tillsammans hemma hos Ulliz. Resten är minnen jag bevarar! Jag är så lyckligt lottad och jag.... saknar ord helt enkelt, men det fladdrar i hjärtat! Sen har jag pirr i magen av någon anledning, men det behåller jag i hjärtat!

Igår fyllde min vän Sven år - och idag åkte vi på utflykt till Mölnbo, ja lite utanför... Fantastiskt att bara få vara! Tack J, R och lilla L!





Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt (Melissa Horn)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback