Snart är jag redo!

Det sista snoret är på väg att lämna mig, och jag känner något bekant komma över mig: energi! Ni skulle bara veta vad en eftermiddagslur kan leda till. Och det var underbart att lägga huvudet mot kudden, älska sig själv litegrann och hälsa på John Blund. Underverk är ett ord - suveränt är ett annat! Okej. Det finns ett litet minus - och det är att jag är väldigt pigg just nu. Klockan är halv elva och jag planerar städning. Japp - också ett friskhetstecken!

Men, det som mest lockar nu, och då menar jag det verkligen, är träningen! Jisses vad jag vill springa! Och det riktigt ryckte i benen igår på Vårruset. Men jag är snäll och klok på samma gång. Det var det bästa jag kunde ha gjort (promenera), med tanke på hur lätt det hade varit att bli sjuk igen!

Har blivit tillfrågad om en dejt denna helg. Och samtliga (:ja, en hel del i alla fall!) Facebook-vänner sa: go for it! Och jag känner mest: kom och hjälp mig! Sådär lagom obekväm. Och kanske totalt ointresserad som det är just nu. Men, det är skönt med lite stöd, även på Fejjan! Och så en sak till. Jag kommer nog inte skriva mer om fenomenet i detta forum. Det blir inte bra.

Massa post väntade när jag kom hem från Umeå. Bland annat lite saker från Goodiebag.nu!







Hur lycklig blir jag inte av en Hello Kitty tandborste!!!
Kommentarer
Postat av: Johanna Arogén

Tycker också du ska gå på dejten!!! Helt klart! :)



Hihi tandborsten är klockren!

2011-06-02 @ 11:06:51
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Ewa Arvidsson

hej hop

2011-06-09 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback