I en värld där vi tror att vi har koll

Jösses. Vad trött jag är. Så blir det när jag kör demos ute i butik. Det finns inget mellanläge, utan jag kör som om det vore min sista demo. Roligt är det förstås under tiden. Men sen förstår jag hur mänsklig jag faktiskt är. Och hur ont jag har i benen.

Från en insikt till en annan. Vad är det som säger att morgondagen är mindre värd än exempelvis en semesterdag eller julafton? Nä precis. Så jag ska försöka vara riktigt glad åt att imorgon är just imorgon. Får se om jag lyckas.

Helgen är lite proppad. Men ändå överlevbar. Kom på att jag ska planera in följande i min kalender:

* en total slappdag
* en fokusdag där strukturering över mina artikelidéer ska göras. Och sen beta av dem, en efter en. Att beta av innebär för min del att sälja in dem hos olika tidningar

Och ja, jag prioriterar slappdagen. Det är då saker händer (kreativitet, motivation..)




Lite av mitt fokus just nu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback