1111 inlägg!

Det här är inlägg nummer 1112 - så förra var 1111! Tänk vad tiden går! Och vad den erbjuder! Det finns mycket att göra, saker att undersöka och kanske framför allt - att kunna tacka nej. Jag märkte min okoncentration för någon timme sedan, så det var bara att lägga sig på soffan och vila. Jag läser en bok just nu, som faktiskt är riktigt spännande. Och lite otäck samtidigt. Men indragen är jag. Det är underskattat att läsa. Och när jag som bäst låg där, kom katten Kitty och ville kela. Jag är oftast van vid Kistakatten Frasse, som totalt ignorerar de flesta människors existens. Frasses motsats är just - Kitty. Bilden avslöjar varför!


Kommentarer
Postat av: Johanna Arogén

Ja, Kitty har ju sagt att hon vill följa med dig hem. Hon är inte som andra katter. ;)

2011-05-31 @ 17:11:47
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Elin

Per Hagmans böcker är så magiska. De är reell fiktion, sånt som kan hända och inte är likt någon saga som många andra romaner. Att komma hem ska vara en schlager vet jag inte hur många gånger jag läst men hjälpte mig mycket i slutet av tonåren. Satt som på nålar de fyra åren de tog mellan att jag hade läst alla utgivna böcker tills vänner för livet kom ut. Läst någon av de andra?

2011-05-31 @ 19:27:33
URL: http://elinsvra.wordpress.com
Postat av: Elin

Då tycker jag du ska läsa Att komma hem ska vara en schlager. Efter den skulle jag rekomendera att läsa hans böcker i den ordning de är utgivna. Dock har jag för mig att de inte trycks längre så låna på bibblan :)

2011-06-01 @ 12:56:30
URL: http://elinsvra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback