Att byta miljö kan vara svaret på frågan

Hur ska jag göra för att bli inspirerad i mitt egna företagande?

Ja, ett svar skulle kunna vara: åk till Umeå. Eller någon annanstans för att få inspiration. Miljöombyte är alltså ett sätt att också byta rum mentalt.

Som nu, jag är nästan klar med en av mina synopsis (åh, vad jag vill skriva denna artikel!!) - och ska fortsätta med två andra. Tanken är att sälja dem innan jag går på semester. Håll nu tummarna för mig, please!

Jag ser helt plötsligt en möjlighet att åka på SPA med datorn, sitta i härliga miljöer och bara känna kreativiteten i mina ådror. Inte alls dumt. Är faktiskt sugen på att åka på SPA. Tanke kanske blir verklighet - ska undersöka saken! Har du något tips så släng in en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback