Jo. Det är dags att bestämma sig.

Åh. Frustration. Men ändå, jag är inte mycket bättre själv. Japp, totalkrypterat. För jag skäms att jag reagerar. Världen är liten på nätet.

Men! Nu har jag bestämt mig för att försvinna ett tag från Stockholm. Efter v. 24 tar jag lite ledigt. Och det kan bli ledigt här på bloggen också, jag har inte bestämt mig. Bloggen fyller 3 år i juli, och kanske att den behöver lite andrum. Den kanske kommer att ändra lite inriktning också, men som sagt - allt är än så länge på tankenivå!

Idag vänner, var det dags för kundaliniyoga med Janne! Toppenskönt och fick öva på både acceptans och tålamod. Det kändes som ett mycket bra pass! Gårdagens löpning gick finemang, och snart, snart är det dags för 30 minuter löpning - jag nästan längtar. Jo, men det gör jag!




I lättnaden finns ändå saknaden - hur går det ihop?
Kommentarer
Postat av: suzan

Nu på tisdag är det vårruset och sen har jag massa klasser i huddinge på tisdagar framöver, MEN... tisdag v. 22 skulle vi kunna gå på löpträningen i hagaparken, vad säger du? =)



Maila mig: [email protected]



kram!

2011-05-20 @ 10:15:43
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback