Kvasipigg - morgontanke

Ibland måste man upp. Ja, det är inte mycket att protestera emot när klockan ringer 06.15. Så här sitter jag, en frukost senare. Det finns saker att skriva, men jag väljer bort en hel del. Orkar inte riktigt frottera mig i mig själv. Lyssnar på yogamusik. Snart ska jag bege mig till Gullmarsplan.

Förra sommaren träffade jag en person som hade gjort intryck på mig ett långt tag. Men ju mer tiden har gått, desto mer har jag förstått att jag har glorifierat in i det grövsta. Varför blundar jag? Det är som att jag inte ser riktigt. Det händer med jämna mellanrum. Framför allt - det är lätt att förminska sig själv, men glorifiera andra. Slut med det nu.

Jahapp. God morgon alltså! Skaffa dig en sån där riktigt bra dag! Jag testar....




Kommentarer
Postat av: Gabi

Hej tjejen! Skönt att se att du verkar må lite bättre. Jag finns här om du behöver prata eller om du vill hitta på ngt lite upplyftande :)

KRAM

2011-05-16 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback