Livet på en söndag

Vilken söndag! Kan inte annat än säga - full av glädje och inspiration. Och rester av en envis förkylning. Men det viktigaste idag var reträtten i kyrkan - ett möte mellan oss som arbetar på "gatan" varannan lördag med att dela ut fika till kvinnorna som prostituerar sig. Vi hann prata mycket, reflektera och även meditera. Denna gång över handen - väldigt intressant och givande!

Den senaste tiden har mina hungersignaler inte riktigt fungerat rätt - jag är hungrig i tid och otid (trots att jag har ätit!). Men det ska jag nog kunna lösa! Det gäller att fortsätta vara regelbunden! Givetvis ska jag lyssna på kroppen - men! I detta fall vet jag att det inte är mat som behövs, utan till exempel bättre andning.

Här kommer lite inspiration till sallad!




Kan säga att det var middag, och inte lunch!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback