Måndagsglädje

Jag har bestämt mig för att inte pressa mig själv, ifall det är onödigt. Jag lär mig inget av det. Och det gör ont att bli överkörd. Att hitta sina prioriteringar blir extra viktigt. För mig är det just nu fysisk aktivitet - vi har ju Vårruset om en vecka! Och sen har jag en lite lösare planering av sommaren. Förra året var det full rulle hela sommaren - och det gav efterverkningar - jag blev trött helt enkelt. Och nu satsar jag på en utvilandets sommar! Ringde igår till mina vänner, och berättade om mina planer för att komma dit och hälsa på! Det känns så bra, och jag ser framför mig: sol, bad, vänner, löpning, skriva, läsa och äta god mat!

Nu vänner ska här peppas för en löptur! Mer om det senare....





Allt är okej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback