Allt för Hälsan 2011 - nu är den här!

Testar min nyvunna kärlek - det är ganska dåligt ljus, men det är spännande att se hur det blir idag. Jag har även med mig min vanliga kamera. Det är ju text som är mitt starka kort!

Just nu har jag precis ackrediterat mig - och sitter i pressrummet. Massa människor, fotografer och press - gillar stämningen, även om den är en aning spänd (läs: Emilia är spänd och förväntansfull!). Känner igen lite folk från förra året, så det är kul!

Senare kommer en del artiklar på Livskick - givetvis så länkar jag!

Är du kanske också på Hälsomässan, eller ska komma i helgen? Temat är lust, och det gillar jag. Hälsa ska vara lustfyllt!




I pressrummet på Älvsjömässan
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar

2011-11-10 @ 11:01:27
Postat av: Kinga

Spännande, ser fram emot rapportering!

2011-11-10 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback