Är ju sugen på en ny vinterjacka - så.... jag tipsar om tävling!

Suzan, som jag sprang Topploppet med, har en grym tävling på sin blogg. Hon anordnar den tillsammans med Röhnisch och vinsten är en jacka! Det är klart att jag ska tävla - och det ska väl du med?




Jag måste säga att Röhnisch gör många riktigt bra grejer. Som mina löparbrallor som jag köpte för ett tag sen. Håller allt på plats och grymt sköna att springa i. Idag försvann 6,5 kilometer under fötterna. Och snart yoga med Herr Höckert. Livet leker.
Kommentarer
Postat av: Suzan

Hej, jag tänkte bara meddela att pga sjuk vovve (som ska opereras imorgon) så har jag skjutit fram utlottningen på Röhnischjackan. En vinnare kommer dras söndagen efter, den 13:e nov.

Kram Suzan

2011-11-03 @ 15:58:12
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback